AFSCHEIDSWOORDJE VAN DE OUD-VOORZITTER.

In de jaarvergadering van 17 maart 2022 heb ik het voorzitterschap en het lidmaatschap van het bestuur neergelegd.

Twintig jaar is heel erg lang, toch terugkijkend zijn de jaren gevlogen. De laatste jaren kon ik door fysieke problemen niet altijd optimaal functioneren, maar de bestuursleden wilden niet dat ik aftrad.

Nu, aan het einde van de pandemie, is er weer veel werk voor de KBO op elk vlak zodat de voorzittershamer aan een excellente opvolger kan worden overgedragen.

Gaarne wil ik alle leden bedanken voor hun vertrouwen in mij gesteld. Zonder U kan een bestuur niets.

Daarnaast wil ik al mijn bestuursleden en oud-bestuursleden bedanken voor de prettige wijze van samenwerken, dit is de reden van mijn lange voorzitterschap.

Het gaat U allen goed !

Met vriendelijke groet,